27.11.08

Jabukovača

Jabukovača mi je najbolja ovako zamotana u trokutiće, tako ostane puno sočnija. Ovako je pravi moja nana, mama, a evo sada i ja :)

From Bosanska sofra



1 kg jabuka
200 g šećera
malu ulja
1 pakovanje jufki za baklavu
30-ak g putera
50-ak g oraha
50-ak g griza ili prezle

Agda

800 g šećera
700 ml vode
1 kesica vanilin šećera
1-2 kašikice soka od limuna

Ogulite i izerendate jabuke. Na zagrijano ulje dodati jabuke i prziti ih 5-10 min. Dodati šećer i pržiti još minutu-dvije.

Na stol postaviti jufke i izrezati ih na prutiće širine 4 cm. Svaki dio jufke premazati otopljenim puterom, na kraj svakog prutića dodati po kašiku prženih jabuka, malo isjeckanih oraha i malo griza. Uzeti po dva lista jufke i zamotati tako da dobijete trokutić. Postupak ponavljati dok ne potrošite jufku i fil.

Postupak izrade:

From Sehara s receptima


Tepsiju podmazati uljem, poredati trokutiće jabukovače i staviti u rernu da se peće otprilike pola sata (dok ne dobiju zlatno-smećkastu boju) na najvećoj temperaturi.

Agda

U šerpu nasuti vodu, šećer, vanilin šećer i limunov sok i prokuhati.

Hladnom agdom preliti vruću jabukovaču.

8 comments:

nlo said...

obožavam sve sa jabukama pa tako i ovo,super!

Vera said...

Odlicna je!!!

Nina said...

nešto slično pravim ali drugačije zamotam

Meddi said...

vidi oga ja nadje...:) pa kako mi nisi javila da imas blog lopuzo jedna... ????

Dobro nam dosla u blogerske vode...:)

Selma said...

E draga Mediha, ma evo i ovdje sam, ali nemam vremena da ista postavljam :)

Sanela Mallory said...

Kako lijepo izgleda! Pokušat ću idući put slagati na taj način:)

Meddi said...

Hej Selma.. :) Imas male nagradice da pokupis kod mene na blogu..pa zavitri kad mozes.. :)

Carmen said...

pozdrav iz slovenije, obožujem bosansko kuhinjo.
med blogi ki jim sledim se odkrila da lahko "burek" zlagam tudi na način kot si ti naredila svojo jabukovačo

lp,